1 Ağustos 2012 Çarşamba

SANKİ TARİH TEKRAR EDİYOR!



Gerçek 1. Türk Devrimcisi

Gerçek 2. Türk Devrimcisi Adayı
Not: Öncelikle belirtmek isterim ki; Hak Ve Esitlik Partisi, resmen halka acildi. Genel baskanimiz Osman Pamukoglu bir cagri yayimladi, bu cagrinin tam metnini, Hak Ve Esitlik Partisinin resmi iletisim ve bilgi agi yerliginde bulabilirsiniz.
16 Ocakta yapilacak 2. olagan buyuk kurultayda; parti meclisi uyeleri ve milletvekili aday adaylari halkin icinden, on secimle secilecek.
      
       

    Artik hic kimse, Osman pasayi cok seviyoruz ama diger yoneticiler hakkinda cekincelerimiz var diyemeyecek. Cunku o yoneticiler sizler, yani halkin ta kendisi olacaksiniz. 

       Gelelim esas konumuza; dikkatinizi bir noktaya cekmek istiyorum.
       Benim cok dikkatimi cekti, sizinle paylasmak istedim. Sakin yanlis anlasilmasin, ben kimseyi Ataturk ile kiyaslamam, Ataturk benim icin tektir, ben onun gibi bir dehanin dunyaya asla bir daha gelmeyecegine inaniyorum. Osman pasami ise; Ataturk un yolunda buyuk bir devlet adami olarak tanimliyorum.

SANKI TARIH TEKRAR EDIYOR!
Gazi Mustafa Kemal Atatürk 
1. Asker
2. Canakkale kahramani
3. Amasya genelgesini yayimladi
4. Anadolu ihtilalini yapmak icin parca parca olan kuvayi milliyecileri, birlestirip duzenli orduyu kurdu ve somurgecilerle savasti
5. ^^Ya stiklal ya olum^^ dedi.
6. Hayalsever Kurdistanci, kurtcu isyanlariyla bizzat savasti ve onderleri ile elebaslarini idam etti
7. Turk milliyetciligini savundu
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Osman Pamukoğlu
1. Asker
2 . Hakkari kahramani
3. 28 Temmuz bildirgesini yayimladi
4. Vatanin, tam anlamiyla tehlikeye dustugunu anladigi an Hak Ve Esitlik Partisini kurdu. Parca parca olan yurtseverleri, tek cati altinda orgutleyip birlestirdi. Somurgecilere meydan okudu.
5. ^^ Bugün, bizim icin 11 kasim 1938 dir^^ dedi.
6. Hayalsever kurtculerle dagda bizzat savasti ve siyasete atildigi gunden beri sunu soyledi:^^Boluculuge karisanlarin, onderleri ve elebasilari icin idam geri getirilecek^^
7. Turk milliyetciligni savunuyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Yaşasın Vatan Yaşasın Türk Milleti