27 Temmuz 2012 Cuma

OYUNA GELMEYİN!

OYUNA GELMEYİN!
    ” TÜRK KÜRT KARDEŞTİR ” söylemi ırkçı bir söylemdir. Neden mi? Anlatalım da ögrenin. Özellikle TGB Genel Başkanı İlker Yücel, bu yazacaklarımı iyi oku! 
     İlk okuldan beri biliriz değil mi elma ile armut toplanmaz diye, neden çünkü farklı cinstirler. Bu arkadaslar da bu hataya düşmüşler. Burada TÜRK sözcüğü bir milletin adıdır. 
     Mustafa Kemal bir Cumhuriyet kurdu, bunu yeni doğan bir çocuk gibi düşündü ve ona bir ad koydu. Neydi o ad? TÜRKİYE CUMHURİYETİ. Peki Türkiye Cumhuriyeti'ni kuran o halka ne ad koydu? TÜRK MİLLETİ. Yani bir Avusturalyalı, bir Alman, bir Çinli sana gelipte senin milliyetin ne dedikleri zaman Ben Türküm diyeceksin!
   
         Gelelim Kürt sözcüğüne. Kürtlük, bir ırkı ya da soyu tanımlamak için kullanılır. Yani orada Oğuz boyundan gelen Türkler ile Diyarbakırlı Kürtler kardeştir yazsa idi doğru olurdu ama o zaman da derdik ki: ” Anladık, kardeşiz de ne gerek var şimdi bu yazıya, sana ırkını soran mı oldu?” Kısacası biri millettir, diğeri ırktır. Bu söylemin yerine,                           ''Ne mutlu Türküm diyene! ” söylemi yazılsa idi, hiç bir ayrımcılık yapılmamış olurdu. 
   Ben TGB' deki genç, saf ve temiz kalpli kardeşlerime kızmıyorum. Onlar bir çıkış yolu aradılar ve TGB' ye üye oldular. Ben TGB' nin üye sayısının daha da çok artmasından yanayım. Ama yöneticilerinin gerçek Mustafa Kemalci olmadıklarını anladığımda genç kardeşlerimi uyarmak ta benim ödevimdir. 
       TGB' li kardeşlerim oyuna gelmeyin, mutlaka gerçek bir Mustafa Kemalci genel başkanı göreve getirin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Yaşasın Vatan Yaşasın Türk Milleti